23 gru 2013

X-mas Time

Święta już jutro, a ja wszystko mam przygotowane. Tylko wyczekiwać rodziny, opłatka, pierogów i oczywiście prezentów. A tak, ja też postanowiłem zrobić prezent dla bloga, i kupiłem mu nagłówek, od K.a.t.i.e. Mimo, że nie obyło się bez wtrącenia moich 3 groszy(graficy już tak mają), praca jest świetna, i bardzo jej dziękuje!

Acapulco

Muszę się wam również pochwalić, ze mój nagłówek, nie dość że dostał się do ankiety, to nawet zajął 3 miejsce na blogu Stardoll i My.  Niestety mam z tego tylko satysfakcję :(



Na dodatek to 50 post na blogu!


2 komentarze:

  1. Świetny nagłówek :)
    Choć wydaje mi się, że twarz jest trochę taka spłaszczona (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i gratulacje :)
      Wahałam się a ankiecie pomiędzy tobą, a Lilianą.

      Usuń