22 gru 2013

#people #suck

Fanfary proszę!
Oficjalnie ogłaszam, ze zająłem 3 miejsce w Bitwie na Style. Był to konkurs wieloetapowy zorganizowany przez bloga Metamorphosis Sd. No cóż, nawet myślałem, że zajmę 2 miejsce, ale 200 hajsu się przyda na nowego tribute. (wszystkie prace konkursowe możecie zobaczyć w moje osiągnięcia)


Dzisiaj, w przerwie między odkurzaniem, zmywaniem kurzy a pieczeniem ciasta przygotowałem stylizację. Niby prostą, ale tylko na pozór!Bluzka pochodzi z nowej dostawy do Bonjour Bizou, a spódnica jest już DIY, składającą się z 4 różnych. By stylizacja była trochę inna, niż te pospolite dodałem ciężkie skórzane pończochy od Chanel. Dostawiłem srebrną kopertówkę, oraz czarny pasek. Jestem zadowolony z efektu!
Stylizacja wyszła może bardziej sylwestrowo, niż świątecznie, ale na ten dzień przygotuje coś specjalnego!


Bluzka - B'Bizou
Spódnica #1 - PPQ
Spódnica #2 - Tingeling
Spódnica #3 - It Girls
Spódnica #4 - B'Bizou 
Rajstopy - no name
Buty - Velvet Orchid 
Skarpetki  - Chanel Tribute
Torebka - Royalty 
Pasek - Gucci

8 komentarzy: