23 gru 2013

Yeah dripping in gold

W przerwie od gwiazdkowego szaleństwa usiadłem przed Stardollem, i wykombinowałem stylizację. Prostą, nieskomplikowaną. Niezbyt świąteczną, ale w uroczystych kolorach. Bardzo lubię połączenie złota oraz czerwieni, jakoś zawsze kojarzy mi się z choinkami. Tą męską kurtkę kupiłem przypadkiem, i żałowałem że wydałem 15 sd bez potrzeby. Jednak szybko okazała się być przydatna i uniwersalna. Dobrałem do niej cekinową mini i zwykłą czerwoną bluzkę. Urozmaiciłem ją ciemniejszymi butami z ćwiekowymi zdobieniami oraz torebką(ten łańcuch to ma być pasek, bo akurat był srebrny). 


Kurtka - Mr.
Bluzka - Riviera
Spódniczka - Special Offer
Naszyjnik - Nelly.com
Torebka - Miss Sixty
Buty #1 - Tingeling Halloween
Buty #2 - LE
Buty #3 - MMfashion
Okulary - LE
Łańcuszek - no name

Ja pewnie zauważyliście, moja doll doczekała się zmiany twarzy. Tamta, mimo że przetrwała przez 8 miesięcy (28.04.13-23.12.13), nagle wydała mi się nudna. Budziła również mieszane uczucia, prze kształt szczęki. Ta jest bardziej dziewczęca, wyrazista. Podoba mi się!

7 komentarzy: