11 sty 2014

Cherry Lady

Dziś rano mnie olśniło, ze może przyciągnie was tu inna obróbka zdjęć. Tak więc posty będę się starał dodawać z a'la lookbook'ową obróbką. 

Lubię tą marynarkę od Chanel, ponieważ jest elegancka. Niestety czasem może dawać uczucie przytłoczenia. Połączyłem ją z wiśniowym golfikiem, który od dawna pałętał się w mojej szafie. Ma fajne rozcięcie na dekolcie, co czyni go innym od reszty. Dobrałem do tego krótkie, czarne szorty które są i eleganckie i sportowe. 
Z dodatkami postawiłem na czerń ze złotym wykończeniem. Kocie okulary kupiłem kiedyś za niewielką cenę, uwielbiam je - są świetną alternatywą zwyczajnych okularów Do tego torebka na złotym łańcuszku, oraz botki ze złotawo - rdzawymi zapięciami.. 

1 komentarz:

  1. Pięknie obrobione :D
    Stylizacja świetna, bardzo mi się podoba połączenie czerni z czerwienią ^^

    OdpowiedzUsuń